Satiričko kazalište Kerempuh

Posvećujem cijeli post o kazalištu Kerempuh, napisati ću i neke preporuke. Ovo je jedno od mojih omiljenih mjesta zabave i smijeha. Obično biram predstave prema glumačkoj ekipi i tako u startu znam da mi provod neće biti nimalo loš.

layer3.jpg

Od već poznatih poput Renea Bitorajaca, Hrvoja Kečkeša i Tarika Filipovića dodala bi jedno novije ime koje je manje poznato, a to je Filip Detelić. U ovoj godini se proslavio na kino platnu u ulozi Bube u filmu ZG80, meni je bio ranije poznat jer sam njegovu glumu upoznala u Kerempuhu. Svakako odličan glumac, rekla bi.

repertoar-krletka

Kazalište se nalazi u prolazu Fadila Hadžića i ulazi se iz Ilice. Nekada se ovo kazalište zvalo Jazavac. Neke od predstava igraju i u sestrinskom kazalištu Vidra.

Moja preporuka za pogledati je “Ko živ, ko mrtav”, “Političko vjenčanje” i “Gospođa ministarka” koju sam pogledala kada je gostovalo srpsko narodno pozorište te i vama preporučam da pratite obavjesti na službenoj stranici o istoj izvedbi.

repertoar-ministarka.jpg

Nešto manje sam bila zadovoljna sa predstavom “Maratonci trče počasni krug”.

Predstave koje sam dobila na preporuku su “5žena.com” te dvije novije, a to su “Krletka” i “Jedan sluga, dva gospodara”.

Leave a Reply

